ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
www.diamondkonyha.hu
hatályos ettől a naptól: 2024.04.01.
Tartalomjegyzék
1, ÁSZF tárgya
2, Az Eladó/Szolgáltató adatai
3, Tárhelyszolgáltató adatai
4, Fogalmak
5, Vonatkozó jogszabályok
6, Az ÁSZF hatálya, elfogadása
7, A szerződés nyelve, a szerződés formája
8, Árak
9, A Megrendelés menete
10, Fizetés
11, A Megrendelés időpontja:
12, Szállítás - átadás–átvétel
13, Beüzemelés
14, Garancia
15, Megrendelés lemondása
16, Panaszügyintézés
17, A Szerződés alakisága, iktatása, utólagos hozzáférhetősége
18, Szerzői jogok
19, A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
20, Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
1, ÁSZF
-
tárgya: a Vevők által a www.diamondkonyha.hu webshopban történő vásárlás szabályozása; a vásárláshoz kapcsolódó információk és eljárások ismertetése.
-
nyelve: magyar
FONTOS! Kérjük, megrendelése elküldése előtt olvassa el a jelen ÁSZF-et, mert megrendelése véglegesítésével (a megrendelése elküldésével és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítésével) Ön ezt elfogadja.
2, Az Eladó/Szolgáltató adatai
Név: ASSUR Kereskedelmi Kft.
Székhely: 1126 Budapest, Böszörményi út 42
Telephely és levelezési cím: 1117 Budapest, Budafoki út 183.
Átvételi cím: (amennyiben a Vevő nem kéri a kiszállítást, úgy az átvétel helye az aCargoStar Kft. telephelyén lévő raktár, 1224 Budapest, II. Rákóczi Ferenc utca 195-197.)
Nyilvántartásba vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 10967438-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09364443
Bankszámla szám: UNICREDIT BANK 10918001-00000415-76850017
Képviselő: Gál Sándor ügyvezető
Telefonszám: +36-1-481-9595
E-mail: assur@assur.hu
Honlap: www.diamondkonyha.hu
3, Tárhelyszolgáltató adatai
Tárhely szolgáltató:
- Do Média Szolgáltató Kft. (cjsz.: 11-09-016434)
- 2500 Esztergom, Lőrinc utca 8. fsz. 1.
- email: hello@domdom.hu
- telefon: +36 33 999 616 (munkanapokon 09:00 – 15:00 CET)
- fax: +36 33 999 636
4, Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Vevő/Megrendelő: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége, vállalkozása körén belül eljáró jogi személy vagy egyéni vállalkozó.
Eladó: az ASSUR Kft.
Honlap: a jelen weboldal, amely a vásárlás – megrendelés alapja
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével, ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozat.
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Megrendelés: a honlapon történő termék(ek)
-
kosárba történő beletétele után
-
a Vevő adatainak megadása után
-
a Megrendelés elküldése
A megrendelés időpontja (dátuma):
-
a bruttó vételár bankkártyával történő kiegyenlítésének időpontja;
-
banki átutalás esetén: a bruttó vételár Eladó bankszámlájára történő beérkezés időpontja
Jótállás: A Felek között kötött szerződések esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet az Eladó a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
Garancia: Eladó a weboldalon megtalálható készülékek közül:
-
a DIAMOND vendéglátó-ipari készülékekre 2 év garanciát biztosít.
Átvétel helye: a Vevő által a megrendeléskor megadott cím (a vételár tartalmazza a megvásárolt termékeknek a Vevő által meghatározott magyarországi címre történő egyszeri kiszállítást.)
Amennyiben a Vevő ezzel a jogával nem kíván élni, úgy a megrendelt termékeket Eladó raktárában (cím CargoStar Kft telephelyén található raktár, 1224 Budapest, II. Rákóczi Ferenc utca 195-197.) személyesen vagy megbízottja által átveheti.
5, Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket Magyarország törvényei szabályozzák.
6, Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A weboldalon csak jogi személy vásárolhat, természetes személy nem. Kivéve: ha a természetes személy egyéni vállalkozó és egyéni vállalkozóként vásárol.
A Felek között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. (A Feleket megillető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat)
A Vevő a megrendelése véglegesítése (a megrendelése elküldésével és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítésével) előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF tartalmát. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Vevő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Felek között létrejövő szerződés részét képezi.
7, A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
8, Árak
Az árak forintban értendők.
Az árak bruttó ár formátumban kerülnek feltüntetésre. (nettó ár +27% ÁFA)
A weboldalon feltüntetett árak az érvényes árak.
A megrendelés véglegesítése (a megrendelés elküldése és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítése után az áru átvételéig az árak nem emelkedhetnek.
Az árak tartalmazzák:
-
a készülékek árát;
-
az egyszeri, magyarországi helyszínre történő szállítás költségeit; a magyar nyelvű használati utasítást;
-
a CE tanúsítványt (amennyiben a készülék magyarországi forgalomba-hozatalához szükséges), amelyet Megrendelő a weboldalól tölthet le. (Vagyis a termékhez a CE tanúsítványt nem mellékeljük)
Eljárás hibás ár esetén:
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül pl. a 0 azaz nulla Ft-os ár,
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Az elektronikus szerződéskötés lépései
9, A Megrendelés menete
1, A kiválasztott termékek a „Kosárba rak” gombra kattintással kell kiválasztani.
2, A kosárba tett termékek megrendelési mennyiségét a „KOSARAD” gombra kattintva lehet megváltoztatni.
3, A Megrendelés elküldését a „KOSARAD” gombra vagy a „Megnézem a kosaramat” feliratra kattintva lehet elkezdeni.
Ekkor még
-
változtatni lehet a megrendelési mennyiségen
-
törölni lehet a megrendelt tétel(eket)
-
vissza lehet térni és folytatni a vásárlást.
Amennyiben a kiválasztást befejezettnek tekinti, úgy a „Tovább a megrendelésre” gombra kattintás után meg kell adni:
-
megrendelő személy adatait;
-
a számlázási adatokat;
-
a szállítási címet, adatokat. (Itt a Megjegyzés rovatba lehet beleírni az átvevő személy adatait
4, Ezen az oldalon kell kiválasztani a fizetési módot:
-
bankkártyás fizetés
-
banki átutalás
5. A megrendelés elküldésének feltétele, hogy az „Elolvastam és elfogadom megrendelésemre vonatkozóan az Általános Szerződési Feltételekben és Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.” mező kijelölésével a Általános Szerződési Feltételekben és Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak elfogadásra kerüljenek.
10, Fizetés
A Megrendelés fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.
A „MEGRENDELEM” gombra kattintás előtt ki kell választani a fizetési módot:
1, Bankkártyás fizetés
2, Banki előre utalás
Ezután kell rákkantintani a „MEGRENDELEM” gombra
1, Bankkártyával történi fizetés esetén
-
először el kell fogadni, (a négyzetbe kell kattintani) hogy a tranzakcióhoz szükséges felhasználói adatok átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: cégnév, adószám, számlázási cím, telefonszám, e-mail cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-affa -
a „TOVÁBB A FIZETÉSHEZ” gombra kattintás után kell megadni a bankkártya adatait,
-
majd a „FIZETÉS” gombra kattintással kell elindítani a tranzakciót.
-
A „SIMPLE FIÓK REGISZTRÁCIÓJA” lehetővé teszi, hogy a „legközelebbi” vásárlás esetén már a kártyaadatok megadása nélkül, jelszóval lehessen fizetni. A Megadott jelszókat sem mi, sem a SIMPLE fiókot kezelő OTP nem látja, nem ismeri.
-
A „FIZETÉS” gombra kattintással
-
történik meg a vételár kiegyenlítése;
-
és a tranzakció adatainak megjelenése a honlapon.
-
2, Banki átutalással történő fizetés esetén a következő üzenet jelenik meg:
„Megrendelésedről az e-mail fiókodba hamarosan kapsz egy visszaigazoló e-mailt, és egy ELŐLEGBEKÉRŐ-t.
A visszaigazoló e-mailben ismét ellenőrizni tudod rendelésed és megadott adataid. Ha úgy találod elírást vagy hibát tartalmaznak megadott adataid, vagy bármilyen egyéb problémád, kérdésed, észrevételed adódik, fordulj hozzánk bizalommal az info@assur.hu címen.
Amikor az Előlegbekérőn lévő összeg a bankszámlánkra beérkezik:
- az az időpont a megrendelés időpontja;
- megküldjük az előlegszámlát.”
11, A Megrendelés időpontja:
1, Bankkártyával történi fizetés esetén a „FIZETÉS” gombra kattintás időpontja.
2, Banki átutalással történő fizetés esetén az Előlegbekérő-n lévő összeg beérkezése Szállító bankszámlájára.
12, Szállítás - átadás–átvétel
Megrendelő kérheti:
-
a megrendelt készülék(ek) egyszeri, magyarországi helyszínre történő ingyenes kiszállítását;
Ebben az esetben a szállítás a megadott átvételi cím első ajtajáig-kapujáig történik, vagyis nem tartalmazza a készülékek
-
épületbe történő bevitelét;
-
az épületen belüli árumozgatást;
-
a csomagolóanyagok elszállítását;
Szállítási határidő:
-
Megrendelő a vásárláskor megadott e-mail címére írásos értesítést kap szállítás időpontjáról.
-
raktáron lévő termék szállítási határideje: a megrendeléstől számított 3 munkanap;
-
raktáron nem lévő termék esetén:
-
Megrendelő minden esetben e-mail címére megkapja a várható szállítási-átvételi időpontot.
-
Kiszállítás esetén az Eladó által megbízott Szállító a megrendeléskor megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, a Megrendelő személyesen – vagy az általa írásban megadott meghatalmazottja - veheti át.
-
a készülék(ek) Eladó raktárában történő átvételét.
-
Ebben az esetben Megrendelő a saját költségére és felelősségére szállít(tat)ja el a megvásárolt terméket Eladó raktárából.
-
Az átvétel helye: CargoStar Kft telephely alatti raktára, 1224 Budapest, II. Rákóczi Ferenc utca 195-197.
-
Nyitvatartás: H-P 8-16h között
-
A vételár ebben az esetben sem módosul (nem csökken);
-
-
raktáron lévő termék átvételi időpontja: a megrendeléstől számított 1-3 munkanap.
-
raktáron nem lévő termék esetén:
-
Megrendelő minden esetben e-mail címére megkapja a termékek várható átvételi időpontját.
-
-
Megrendelő minden esetben e-mail – en megkapja a Szállítólevelet, amellyel a megvásárolt termékeket átveheti.
Eladó minden esetben a Szállítólevél elküldésének időpontjától számított 5 munkanapig ingyenesen tárolja a megrendelt termékeket.
Eladó a 6. munkanaptól napi 6.350,- FT (5.000.- Ft + ÁFA) raktározási díjat számol fel termékenként.
Vevő a 6. naptól csak akkor veheti át a termékeket, ha a raktározási díjat – számla ellenében – átutalással vagy kézpénzben az ASSUR Kft. irodájában (1117 Budapest, Budafoki út 183.) kifizette.
13, Beüzemelés
A beüzemelésre kötelezett készülékek (gázüzemű készülékek, vízre – csatornába kötendő készülékek, és minden olyan elektromos üzemű készülék, amelyet nem dugaszolóaljzatba kell csatlakoztatni) beüzemelését a vételár NEM tartalmazza.
A beüzemelés költségét, helyét és időpontját külön kell egyeztetni az Eladóval.
14, Garancia
Eladó a weboldalon megtalálható készülékek közül:
-
a DIAMOND vendéglátó-ipari készülékekre 2 év teljes körű garanciát biztosít.
Garanciális meghibásodás az, amely a rendeltetésszerű használat során:
-
anyaghibából adódik;
-
a gyártónak felróható hibából adódik;
-
az importőrnek felróható hibából adódik;
-
az üzembe helyezés hibájából adódik (amennyiben a készülékeket az ASSUR
Kft. vagy megbízottja helyezte üzembe.)
Nem garanciális meghibásodás az, amely:
-
a nem rendeltetésszerű használatból, hibás kezelésből adódik;
-
nem megfelelő tisztításból, szakszerűtlen karbantartásból adódik,
-
épületgépészeti hiányosságokból adódik,
-
vízkövesedésből adódik,
-
az üzembe helyezés hibájából adódik (amennyiben a készülékeket nem az ASSUR Kft. vagy megbízottja helyezte üzembe.)
-
továbbá az összes gyorsan kopó alkatrészek cseréje: lámpák, kontroll lámpák, fűtőszálak,
-
a műanyag kezelő szervek és üveg felületek törése.
-
természeti katasztrófa miatt történik (pl.: tűzkár, vízkár, villámcsapás stb. következménye);
A garanciális idő
-
az üzembehelyezésre nem kötelezett készülékek esetében a készülékek átvételekor kezdődik;
-
az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében
-
az üzembehelyezés időpontjában kezdődik;
-
de maximum a készülékek átvételét követő 2 héten belül;
-
15, Megrendelés lemondása
Amennyiben Megrendelő nem fogadja el várható szállítási időpontot, úgy a Megrendelését a szállítási időpontot meghatározó Eladói e-mail emailfiókjába történő beérkezéstől számított 1 munkanapon belül anyagi következmények nélkül lemondhatja.
Ebben az esetben a már kifizetett előleget Eladó a megrendelő bankszámlájára a lemondást követ 1 munkanapon belül 100%-ban visszautalja.
16, Panaszügyintézés
1, A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos kifogásait, panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
-
Posta cím és az ügyfélszolgálati iroda helye: 1117 Budapest, Budafoki út 183.
-
Telefon: +36-1-481-9596
-
E-mail: assur@assur.hu
2, Ezen túlmenően rendelkezésre áll az online vitarendezési platform, amely az Eladó e-mail címén vehető igénybe: assur@assur hu
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez; illetve az online szolgáltatási és adásvételi szerződésekből eredő jogviták rendezéséhez.
ODR link (az online vitarendezési platform honlapja): http://ec.europa.eu/odr
17, A Szerződés alakisága, iktatása, utólagos hozzáférhetősége
1, Az ÁSZF elfogadása nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
2, A megrendelés gyakorlatilag ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozat. Emiatt a Szerződés nem kerül iktatásra.
4, Ugyanakkor Eladó rögzíti – és az érvényben lévő adózási jogszabályokban meghatározott ideig megőrzi - a Megrendelés:
-
időpontját;
-
számlázáshoz és a megrendelés teljesítéséhez szükséges – a megrendeléskor a Megrendelő által megadott megrendelői adatokat.
5, Eladó a megőrzés ideje alatt hozzáférhetővé teszi a Megrendelőnek a megőrzött adatokat.
18, Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható.
A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén lehet. A jogtulajdonos: ASSUR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
19, A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
20, Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására.
Megrendelő felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre.
Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Megrendelőre hárítani.
Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Megrendelő az adatbeviteli hibákat a megrendelés elküldése után az assur@assur.hu e-mail elküldésével javíthatja, módosíthatja.
Budapest, 2024. 04. 01.